فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

راهنمای خرید یو پی اس

راهنمای خرید یو پی اس

راهنمای خرید یو پی اس

چه UPS من نیاز دارم؟

انتخاب UPS صحیح برای نیازهای تامین برق شما می تواند یک روند دشوار باشد اگر شما با پیشرفت های اخیر به روز نباشید. تعادل بین هزینه و حفاظت وجود دارد که به شما اطمینان می دهد که حداکثر حفاظت از بهترین ارزش را با توجه به نیازهای سیستم و بار مورد نیاز برای مقابله با آن حفظ کنید. ما در اینجا در سیستم های UPS متعهدیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین ارزش و کامل ترین حفاظت از واحد UPS شما را دارد.
 
هدف از این راهنمای خرید یو پی اس این است که شما در مورد سیستم های موجود موجود و آنچه که برای UPS برای کسب و کار شما انتخاب می کنید باید به دنبال آن باشید.
 
 

چند نوع یو پی اس وجود دارد؟

راهنمای خرید یو پی اس
تعدادی از تکرارهای مختلف وجود دارد و هر شرکت طراحی متفاوتی دارد اما UPS را می توان به طور گسترده ای طبقه بندی کرد که چگونه باتری و واحد خود را با منبع تغذیه آینده وارد تعامل می کنند.
 
یو پی اس آنلاین به طور مداوم فعال است و دوچرخه سواری از طریق قدرت است، بنابراین زمانی که قدرت برق قطع شده است هیچ زمان انتقال بین فعال سازی وجود دارد.
یو پی اس های آفلاین ارزان ترین هستند و اغلب از کوچکترین توان استفاده می کنند، منبع تغذیه برق به طور موازی عمل می کند و اگر برق قطع شود، یک سوئیچ فعال می شود و باتری ها شروع به تامین برق می کنند.
یک خط UPS تعاملی شبیه است، اما دارای تعامل بیشتر با قدرت اصلی در حال اجرا است، در یک مدار جداگانه که از همان ورودی mains استفاده می شود.
اما از این سه نوع، که برای شما مناسب است؟
 
 

مقایسه تغذیه بدون وقفه
یو پی اس آنلاین

راهنمای خرید یو پی اس
یو پی اس های آنلاین بیشترین حفاظت را با یک اتصال ثابت به منبع تغذیه ارائه می دهند و بدون تأخیر در انتقال. یکسو کننده، باتری و اینورتر به طور مداوم دوچرخه سواری می شوند، بنابراین هنگامی که منبع ورودی اصلی قطع شده است، باتری در حال تخلیه است. یک یو پی اس آنلاین، احتمالا یک سوئیچ را تنها به عنوان یک دور زدن در صورت وقوع یک واحد یو پی اس یکی از خرابی ها و قدرت می تواند به دستگاه منتقل کند. خطای یو پی اس آنلاین این است که باعث افزایش سایش و پاره شدن می شود و ارزان تر است، به طور مداوم باتری را شارژ و تخلیه می کند. با این حال، حفاظت اضافی و انتقال فوری آن را بهترین انتخاب برای تجهیزات حساس مانند سرورها و ماشین آلات صنعتی در مقیاس بزرگ که قدرت متلاشی شده می تواند خطرناک باشد.
 
 

یو پی اس آفلاین

راهنمای خرید یو پی اس
UPS آنلاین صرفه جویی در هزینه است - به عنوان شارژر و اینورتر به طور مداوم در استفاده نمی شود، به این معنی است که کمتر سایش و پاره شدن و استفاده از انرژی حداقل حفظ می شود و مقدار انرژی مورد نیاز شما را کاهش می دهد. همانطور که این UPS ها دارای حداکثر توان کم هستند، آنها برای مقیاس کوچکتر، استفاده شخصی مناسب هستند. برای مثال، اگر برای حفاظت از کامپیوتر خانگی خود نیاز دارید، این یو پی اس کمک خواهد کرد که از هر گونه خطری احتمالی جلوگیری شود و اکثریت از نوع ساده، متصل به انواع مختلف دیوار باشد.
 
Downside to UPS آنلاین این زمان فعال سازی طولانی است. سوئیچ از برق به باتری بسیار سریع است، اما با تجهیزات حساس، حتی یک قطعه از ثانیه می تواند بیش از حد طولانی به آسیب جدی است. با استفاده از تجهیزات مانند یک دسکتاپ خانگی، تاخیر کوتاهی هیچ مشکلی نیست، اما برای اقلامی ظریفتر مانند یک سرور، UPS آفلاین کمتر مناسب است.
 
 

خط تعاملی UPS

راهنمای خرید یو پی اس
یک خط UPS تعاملی چند پیشرفت در مقایسه با یک UPS آنلاین با چند عدد یو پی اس آنلاین ارائه می دهد تا به کاهش زمان انتقال کمک کند. یک خط UPS تعاملی دارای یک تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک برای محافظت در برابر نوسانات جزئی در مقیاس کوچک است. جریان ثابت قدرت را تضمین می کند که زمان انتقال به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به طور کلی باعث می شود که Line Interactive یک گزینه خوب برای استفاده همه کاره باشد، یا در یک محیط کار حرفه ای یا در خانه، اگر شما نیاز به حفاظت بیشتری دارید. نزولی این است که آن را ارزان تر از نسخه آفلاین و حفاظت کمتر در برابر موج از نسخه آنلاین ارائه می دهد. علاوه بر این، علیرغم تنظیمکننده ولتاژ، هنوز هم به نیروهای قدرت آسیب پذیر است. یک خط UPS تعاملی یک گام خوب از یک واحد آفلاین است، اما برای حداکثر حفاظت، شما باید یک واحد آنلاین جستجو کنید.
 
 

چگونه یک منبع برق اضطراری را انتخاب کنید

هنگامی که دستگاه خود را شناسایی کرده اید و نیاز به نگهداری و انواع مختلف یو پی اس برای نیازهای شما را دارید، وقت آن است که به واحدهای خاصی که نیازهای شما را می بینند نگاه کنید. ملاحظات اضافی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:
 
چگونه بسیاری از دستگاه ها به دنبال محافظت هستند؟ واحدهای مختلف یو پی اس برای حفاظت از تعداد مختلف دستگاه ها مجهز خواهند بود و می تواند برای یک واحد که تمام دستگاه های شما را پوشش می دهد، به جای چند واحد کوچکتر، هزینه بیشتری داشته باشد.
چقدر قدرت شما نیاز دارید؟ بعضی از دستگاه ها نیاز به ولتاژ قابل توجهی دارند و شما باید اطمینان حاصل کنید UPS شما کافی است. یک واتمتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بررسی مصرف دستگاه شما و اطمینان از سطح مناسب حفاظت شما.
چه ویژگی های اضافی شما نیاز دارید؟ UPS های مدرن مجهز به چندین عنصر مفید هستند که می توانند حفاظت بیشتری را به دستگاه شما ارائه دهند.
چقدر طول می کشد که دستگاه را به کار بیاورید؟ اگر به مدت طولانی برای قدرت نیاز دارید، یک ژنراتور میتواند سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای استراتژی UPS شما باشد.
 

انتخاب یو پی اس راست

برای برنامه های غیر بحرانی، یک یو پی اس خاموش به طور معمول مشکلات مربوط به کیفیت برق 1 تا 3 را حل می کند.
حفاظت از سطح قدرت بالاتر، حل مسائل 1 تا 5 بالا، به UPS خط تعاملی نیاز دارد.
حفاظت کامل برای سیستم های ماموریت بحرانی، حل همه مسائل در سطوح 1-9 به بالا، نیاز به تکنولوژی دو بعدی تبدیل یو پی اس را نیاز دارد.
بعضی از UPS ها کنترل خاموش سرور IT را اجازه می دهند در حالی که دیگران ممکن است در ارتباط با یکی دیگر از منابع قدرت آماده به کار (مانند باتری های اضافی و یا یک ژنراتور) اجازه می دهد تا تمام یا بخشی از این تاسیسات برای مدت زمان قابل توجهی به کار ادامه دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.