فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و بی سیم سال 2018

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و بی سیم سال 2018

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و بی سیم سال 2018

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و بی سیم سال 2018 :

بهترین اسپیکر های بلوتوثی و بی سیم سال 2018 ، امروزه محبوبیت اسپیکر های بلوتوثی با توجه به ویژگی های کاربردی مانند: قابلیت حمل، کیفیت پخش صدای عالی و سایر امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار می دهند، به شدت رو به افزایش است. به همین خاطر شرکت ها و برند های تجاری فراوانی فعالیت خود را در عرصه ی تولید و طراحی اسپیکرهای بلوتوثی آغاز کرده اند و به رقابت با یکدیگر می پردازند. در حال حاضر انواع بسیار متنوعی از اسپیکر های بلوتوثی در بازار محصولات الکترونیکی وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع و ویژگی های متنوع این اسپیکرهای محبوب و کاربردی خواهیم پرداخت.
پیش از خرید اسپیکر، نیاز ها و نوع استفاده خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها اسپیکر مورد نظر خود را خریداری کنید، زیرا ممکن است نیاز شما با یک اسپیکر معمولی و مقرون به صرفه کاملا برطرف شود و یا بالعکس برای انجام امور خود به یک اسپیکر قابل حمل با امکانات پیشرفته نیاز داشته باشید، بنابراین پیش از خرید، هدف، نوع استفاده و نیاز های خود را کاملا مشخص کنید تا خرید راحت و هدفمندی داشته باشید.
اسپیکرهای قابل حمل برای کسانی که به دنبال یک بلندگوی چند منظوره هستند، یک انتخاب عالی و ایده آل است، زیرا به راحتی می توانند در طول سفر، پیک نیک و در فضای باز از آن استفاده کنند و پخش صدای این اسپیکرها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، امکان دسترسی به موسیقی، کتاب های صوتی و پادکست ها را از طریق دستگاه های مجهز به بلوتوث مانند تبلت، لپ تاپ، تلفن همراه، آیپد و غیره را برای کاربران فراهم می کند.
نکات مهمی که پیش از خرید اسپیکر باید به آن ها توجه کنید:
پیش از خرید اسپیکر، علاوه بر بررسی مهم ترین ویژگی یعنی کیفیت پخش صدا باید به موارد دیگری نیز توجه کنید، اکنون به بررسی اجمالی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.
• قابلیت حمل: همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، قبل از خرید نیاز ها و نوع استفاده خود را مشخص کنید و بر اساس آن بهترین اسپیکر متناسب با نیازهای خود را انتخاب و خریداری کنید. قابلیت حمل یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که به هنگام خرید یک اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه داشته باشید. البته برخی از اسپیکر ها علاوه بر این ویژگی مهم، امکانات کاربردی دیگری نیز دارند به عنوان مثال: اسپیکر UE Roll 2 بسیار سبک و قابل حمل است و اگر به دنبال یک سیستم صوتی بی سیم با کیفیت بالا برای منزل خود هستید، ست Sonos بهترین انتخاب برای شما است.
• طول عمر باتری: ماندگاری و طول عمر باتری از دیگر ویژگی های مهمی است که به هنگام خرید اسپیکر باید به آن توجه داشته باشید. باتری اسپیکرهای بلوتوثی ارزان قیمت در حدود 10 ساعت یا کم تر دوام می آورد، در صورتی که دوام باتری اسپیکر های گران قیمت بیشتر است.
• قابلیت اتصال، ضد آب و کنترل صدا: از دیگر قابلیت های مهمی که پیش از خرید باید به آن ها توجه داشته باشید قابلیت اتصال، کنترل صدا و ضد آب بودن این اسپیکرهاست. پیش از خرید حتما پورت ها و اتصالات دستگاه خود را بررسی کنید و اگر به دنبال استفاده از اسپیکر در تعطیلات و فستیوال های مختلف هستید، باید قابلیت ضد آب و کنترل صدای اسپیکر مورد نظر خود را بررسی کنید.

UE Boom 2 :

www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اسپیکر UE Boom 2 صدای بسیار با کیفیتی را به صورت 360 درجه پخش می کند و طول عمر باتری آن نیز در مقایسه با مدل پیشین یعنی UE Roll افزایش یافته است. این اسپیکر 7 اینچی بسیار سبک، کوچک و قابل حمل است. علاوه بر این، ضد آب و ضد ضربه نیز می باشد. بنابراین اسپیکر UE Boom 2 با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، یک انتخاب درست و یک همراه عالی در طول تعطیلات و حضور در فستیوال های متنوع به شمار می آید.
طول عمر باتری این اسپیکر بسیار خوب و قابل قبول است. حدود 2 ساعت و نیم طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود و باتری آن تا 15 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می آورد. هم چنین با دو منبع از طریق بلوتوث به حداکثر 8 دستگاه متصل می شود.
اسپیکر UE Boom 2 یک انتخاب فوق العاده است و تنها با پرداخت کمتر از 100 یورو می توانید آن را خریداری کنید.

Sumvision Psyc Monic :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

یکی از مقرون به صرفه ترین اسپیکرهای لیست، اسپیکرSumvision Psyc Monic است. علاوه بر قیمت مناسب، بسیار کوچک و قدرتمند است و در عین حال از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار است، که چنین کیفیتی از یک اسپیکر بسیار کوچک کمی دور از انتظار است! البته در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، کمی سنگین است و همین سنگینی وزن تا حدودی از قابلیت حمل آن کاسته است.
اسپیکرSumvision Psyc Monic قدرتمند با ظاهری زیبا، آلومینومی، درایورهای 10 واتی و کیفیت پخش صدای فوق العاده با اسپیکرهای بلوتوثی ارزان قیمت بسیار تفاوت دارد و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد Sumvision Psyc Monic آن را از سایر بلندگوهای مشابه در این حدود قیمت متمایز می کند.
باتری این اسپیکر بدون نیاز به شارژ مجدد حدودا 7 ساعت دوام می آورد. در حقیقت شما با پرداخت مبلغی کم تر از 40 یورو از چنین امکانات فوق العاده و باتری قابل قبولی بهره مند می شوید. در حقیقت خرید این اسپیکر یک انتخاب هوشمندانه و عالی است.

UE Wonderboom :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر زیبا و قابل حمل با کیفیت صدای فوق العاده هستید، در خرید UE Wonderboom لحظه ای تردید نکنید. اسپیکر UE Wonderboom یک بلندگوی بلوتوثی کوچک و قابل حمل است و دارای یک گیره ی کوچک برای حمل راحت تر نیز می باشد، یعنی به راحتی می توانید با انگشت خود این بلندگو را جا به جا کنید و یا گیره ی آن را به کیف خود متصل کنید و به راحتی آن را حمل کنید و به محل مورد نظر خود ببرید.
از ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر می توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد و تا عمق 1 متر بدون هیچ مشکلی در آب قابل استفاده است. بنابراین شما می توانید بدون هیچ نگرانی از قابلیت های اسپیکر UE Wonderboom تا عمق 1 متر در استخر و ساحل بهره مند شوید.
طول عمر باتری آن 10 ساعت است و بلندگوهای بسیار قدرتمندی دارد و محدوده بلوتوث را تا 100 متر پوشش می دهد. بسیار با دوام است و برای پخش صدای دالبی به راحتی به اسپیکرهای UE متصل می شود.

JBL Charge 3 :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اسپیکر JBL Charge 3 یکی دیگر از بلندگوهای قابل حمل لیست است و با پخش صدای 360 درجه، کیفیت بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. طول عمر باتری این اسپیکر خوب است و در صورت نیاز می توانید آن را به تلفن همرا خود متصل کنید تا شارژ شود.
اسپیکر JBL Charge 3 در رنگ های متنوع و زیبایی به بازار ارائه می شود. این اسپیکر ضد آب نیز می باشد و بر خلاف سایر بلندگو های مشابه در این حدود قیمت به تلفن همراه متصل می شود، هم چنین امکان اتصال به سایر اسپیکر های JBL برای تولید صدای دالبی نیز وجود دارد.

Bose Soundlink Mini II

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018این اسپیکر قدرتمند و قابل حمل به مدت دو سال یکی از پر فروش ترین بلندگوهای بلوتوثی بوده است و دلایل محکم و قانع کننده ای برای فروش این اسپیکر وجود دارد. اسپیکر Bose Soundlink Mini II در مقایسه با بلندگوهای مشابه، کیفیت صدای خیره کننده ای دارد و حداکثر به 6 دستگاه متصل می شود و با ماندگاری باتری 10 ساعته یک گزینه ی عالی برای انجام ساعت ها بازی به شمار می آید.
البته بر خلاف اسپیکرهای مدرن، سازگاری NFC ندارد و در مقایسه با اسپیکر های ارزان قیمت موجود در لیست ظاهر زیبا و خیره کننده ای ندارد و البته محدوده پوشش دهی 10 متر نسبت به اسپیکر های مقرون به صرفه کمی ضعیف است.

Dali Katch :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اگر به هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی، هزینه مسئله مهمی نیست اسپیکر Dali Katch بهترین گزینه برای شما است.
کیفیت پخش صدای بی نظیر و ظاهر زیبای اسپیکر Dali Katch حس خوبی را به شما هدیه می دهد. The Dali Katch delivers epic sound from two 21mm tweeters and 9cm woofers, facing front and rear.
ظاهر این اسپیکر بسیار زیباست و دارای طراحی هوشمندانه، اتصال بلوتوث و NFC می باشد. طول عمر باتری این اسپیکر 24 ساعت است و در مقایسه با بلندگوهای مشابه موجود در لیست فوق العاده است!
در سه رنگ متنوع و زیبا به بازار ارائه می شود. اگرچه قیمت آن کمی گران است اما کیفیت صدای فوق العاده و بی نظیر آن ارزش پرداخت این هزینه را دارد.

بهترین اسپیکرهای وایرلس و AirPlay :
Sonos One :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اسپیکر جدید Sonos One یک محصول کاربردی و چند منظوره است. از ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر می توان به اتصال وای فای آن اشاره کرد، اگرچه مجهز به اتصال بلوتوث نمی باشد!
با استفاده از اتصالات وای فای به راحتی می توانید چندین اسپیکر Sonos را از طریق برنامه ی بسیار آسان و کاربردی آن به هم متصل کنید. Sonos One یک اسپیکر خانگی دائمی است.
اگرچه عمر باتری و قابلیت حمل ضعیف از جمله مشکلات Sonos One است، اما کیفیت پخش صدای آن در مقایسه با سایر اسپیکر های وایرلس فوق العاده است. باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که همواره مشکلات کوچکی در سیستم های بی سیم وجود دارد و این موضوع درباره اسپیکر Sonos One نیز وجود دارد، به این معنی که شما برای کار با این اسپیکر همواره به اپ آن نیاز خواهید داشت که این اپ با برخی از خدمات مانند Spotify بدون عضویت سازگار نیست.

Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018

اسپیکر وایرلس Bowers & Wilkins Zeppelin یک اسپیکر زیبا، بزرگ و با کیفیت است. اگر به دنبال خرید یک اسپیکر وایرلس با امکانات خوب و کیفیت صدای عالی هستید، ست بی نظیر و زیبای Bowers & Wilkins Zeppelin را از دست ندهید.
طراحی آن در مقایسه با مدل های پیشین برای راحتی و کاربرد بیشتر بهبود یافته است و مانند Airplay اپل، اتصالات بلوتوثی را نیز به این مدل جدید افزوده است. قدرت توسط پنج درایور، دو tweeters و یک ووفر 15 سانتی متری تقویت شده است.
بدیهی است که وزن این اسپیکر سنگین است و قابل حمل نیست. وزن آن بیش از 6.5 کیلوگرم است و هیچ برنامه آندرویدی ندارد، به این معنی که باید با بلوتوث و یا Spotify متصل شوید.
به طور کلی Bowers & Wilkins Zeppelin یک انتخاب فوق العاده است. بسیار زیبا و با کیفیت است، اگرچه کمی گران است!

Apple HomePod :

https://www.takinmall.com/the-best-bluetooth-and-wireless-speakers-for-2018
HomePod جدید اپل، اولین اسپیکر هوشمند این شرکت است و مجهز به سیری نیز می باشد. کیفیت پخش صدای این اسپیکر به نسبت اندازه ی کوچک آن، فوق العاده است و با توجه به این کیفیت صدای بی نظیر، سیری می تواند در نقش یک دستیار شخصی با کنترل صدا عمل کند و شما به راحتی می توانید آخرین اخبار، آهنگ ها و سوالات خود را از سیری بپرسید. تکنولوژی Airplay اپل، مشابه بلوتوث است، با این تفاوت که برای استفاده از آن به یک آیفون نیاز خواهید داشت. اکثر اوقات، موسیقی را از Apple Music پخش می کند، به این معنی که به تمام برنامه های موسیقی خود دسترسی ندارید. این اسپیکر برای مشترکین Apple Music که برای بهره مندی از کیفیت صدای بالا تمایل به پرداخت حق عضویت دارند، این یک انتخاب عالی به شمار می آید.

 

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X3

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X3

 
اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X3 ویژگی های محصول: نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم اتصال دهنده:جک 3.5 میلی‌متری صدا پورت USB شیار کارت حافظه بلوتوث ورودی کارت حافظه:دارد رادیو:دارد

 

 

اسپیکر حرفه ای اودانا X3

اسپیکر حرفه ای اودانا مدل X3 قابل استفاده برای لپ تاپ، کامپیوترهای خانگی، تلوزیون، دی وی دی پلیر،MP3 پلیر، ایکس باکس، پلی استیشن، موبایل، تبلت و گیرنده دیجیتال می باشد. این اسپیکر حرفه ای قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1، رادیو اف ام، فرمت MP3 و فرمت WMA را داشته و از تنظیمات دستی روی اسپیکر برخوردار است. اسپیکر حرفه ای اودانا در ابعاد بلندگو 105x182x123 میلیمتر و ابعاد ساب ووفر 170x303x307 میلیمتر تولید شده و با وزن 6.5 کیلوگرم در بازار صورت و تصویر به فروش می رسد. این محصول دارای نمایشگر دیجیتال، تایمر و ریموت کنترل از راه دور بوده و از طراحی فوق العاده و زیبایی خاص با ترکیب دو رنگ سفید و آبی فیروزه ای بهره می برد.کیلوگرم در بازار صوت و تصویر عرضه می گردد.

 

مشخصات کلیابعاد22*45*49 میلی‌متر میلی‌متروزن5000 گرممشخصات فنیورودی میکروفونداردریموت کنترلداردتوان ورودی3800Wاتصال دهندهجک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB , شیار کارت حافظه , بلوتوثنوع اتصالباسیم و بی سیمپورت USBداردورودی کارت حافظهداردقابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت32 گیگابایتنسخه‌ی بلوتوث4ورودی صداداردرادیوداردمشخصات اسپیکرتعداد اجزاء اسپیکر3 عددوزن اسپیکر5000 گرمحداکثر قدرت ورودی3800W میلی‌‌واتتوان خروجی اسپیکر65Wمشخصات ساب ووفرتوان خروجی اسپیکر65Wتعداد اجزاء اسپیکر3 عدد

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X2

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X2

 
اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X2  نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم اتصال دهنده:جک 3.5 میلی‌متری صدا پورت USB شیار کارت حافظه بلوتوث ورودی کارت حافظه:دارد رادیو:دارد

 

 

اسپیکر حرفه ای اودانا X2

اسپیکر حرفه ای اودانا مدل X2 دارای تنظیمات دستی از روی اسپیکر، نمایشگر دیجیتال و تایمر می باشد. این اسپیکر حرفه ای مجهز به پورت USB با اتصال با سیم بوده و از صدای 3 بعدی 3D SOUND بهره می برد. اسپیکر حرفه ای اودانا قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1، رادیو اف ام، فرمت MP3 و فرمت WMA را داشته و از ریموت کنترل از راه دور برخوردار است. این اسپیکر در ابعاد بلندگو 105x172x110 میلیمتر و در ابعاد ساب ووفر 160x273x245 میلیمتر تولید شده است و در بازار صوت و تصویر با وزن 6.5 کیلوگرم عرضه می گردد. این محصول قابل استفاده برای لپ تاپ، کامپیوترهای خانگی، تلوزیون، دی وی دی پلیر، MP3 پلیر، ایکس باکس، پلی استیشن، موبایل، تبلت، گیرنده دیجیتال می باشد و از تغییر ترک با استفاده از شماره ریموت کنترل موقع استفاده از یو اس بی پشتیبانی می کند.

 

مشخصات کلی 
ابعاد22*45*49 میلی‌متر میلی‌متر
وزن5000 گرم
مشخصات فنی 
ورودی میکروفوندارد
ریموت کنترلدارد
توان ورودی3800W
اتصال دهندهجک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB , شیار کارت حافظه , بلوتوث
نوع اتصالباسیم و بی سیم
پورت USBدارد
ورودی کارت حافظهدارد
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیتدارد
نسخه‌ی بلوتوث4
ورودی صدادارد
مشخصات اسپیکر 
تعداد اجزاء اسپیکر3 عدد
وزن اسپیکر5000 گرم
حداکثر قدرت ورودی3800W میلی‌‌وات
توان خروجی اسپیکر65W
مشخصات ساب ووفر 
تعداد اجزاء ساب‌ووفر3 عدد

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X4

اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X4

 
اسپیکر اودانا سری الماسان مدل X4 ویژگی های محصول: نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم اتصال دهنده:جک 3.5 میلی‌متری صدا پورت USB شیار کارت حافظه بلوتوث ورودی کارت حافظه:دارد رادیو:دارد

 

 

اسپیکر حرفه ای اودانا X4

اسپیکر حرفه ای اودانا مدل X4 دارای طراحی فوق العاده و زیبا و خاص با ترکیب تکنولوژی خمیده گی و نورپردازی بالا بوده و از کنترل دستی خاموش و روشن کردن نور لیزری برخوردار می باشد. این اسپیکر حرفه ای جهت کاربری برای لپ تاپ، کامپیوترهای خانگی، تلوزیون، دی وی دی پلیر، MP3 پلیر، ایکس باکس، پلی استیشن، موبایل، تبلت، گیرنده دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیکر حرفه ای اودانا دارای کنترل دستی خاموش و روشن کردن نور لیزری، نمایشگر دیجیتال، تایمر، صدای 3 بعدی و ریموت کنترل از راه دور بوده و از پورت USB و اتصال با سیم برخوردار است. این محصول در ابعاد بلندگو 105x182x123 میلیمتر و ابعاد ساب ووفر 170*303*307 میلمیتر و با وزن 6.5 کیلوگرم در بازار صوت و تصویر عرضه می گردد.

 

مشخصات کلی 
ابعاد22*45*49 میلی‌متر میلی‌متر
وزن5000 گرم
مشخصات فنی 
ورودی میکروفوندارد
ریموت کنترلدارد
توان ورودی3800W
اتصال دهندهجک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB , شیار کارت حافظه , بلوتوث
نوع اتصالباسیم و بی سیم
پورت USBدارد
ورودی کارت حافظهدارد
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت32 گیگابایت
نسخه‌ی بلوتوث4
ورودی صدادارد
رادیودارد
مشخصات اسپیکر 
تعداد اجزاء اسپیکر3 عدد
وزن اسپیکر5000 گرم
حداکثر قدرت ورودی3800W میلی‌‌وات
توان خروجی اسپیکر65W
مشخصات ساب ووفر 
توان خروجی اسپیکر65W
تعداد اجزاء اسپیکر3 عدد