فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

فروشگاه اینترنتی تکین مال

بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 برای کودکان

بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 برای کودکان

فرزندانتان را برای آینده‌ای مملو از تکنولوژی آماده کنید .

لپ تاپ کودک


این روزها داشتن یک لپ‌تاپ خوب اهمیت بسیار زیادی دارد حتی برای کودکان. معمولاً بهترین لپ‌تاپ برای بچه‌ها، تبلت‌های ارزان قیمت و بدون امکانات است اما در نهایت بچه‌ها هم بزرگ می‌شوند و نیاز به لپ‌تاپ مناسب‌تری پیدا می‌کنند. چه برای مدرسه و چه برای بازی در نهایت نیاز پیدا می‌کنید که یک لپ‌تاپ خوب برای فرزندتان تهیه کنید. نیازی نیست که حتماً برای فرزندتان لپ‌تاپی با آخرین نسخه از ویندوز 10 تهیه کنید مثلاً کروم بوک‌ها هم لپ‌تاپ‌های مناسبی برای بچه‌ها هستند چون صفحه نمایش بزرگ و بادوامی دارند که برای انجام تکالیف بسیار مناسب است. بعلاوه، خیلی از کروم بوک‌ها از بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید پشتیبانی می‌کنند که برای اوقات فراغت بچه‌ها خوب است. یکی دیگر از ویژگی‌های آنها مقرون به صرفه بودنشان است و در مجموع بهترین لپ‌تاپ برای بچه‌ها محسوب می‌شوند.

• بررسی بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه CES 2019
اما چطور می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین لپ‌تاپ برای فرزند شما چیست؟ سعی داریم در این مطلب با ارائه لیستی از بهترین لپ‌تاپ‌های کودک به این سوال شما پاسخ بدهیم.
در این مطلب بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کودکان با ویژگی‌های متنوع به شما معرفی می‌شوند که توسط کارشناسان بررسی و توصیه شده‌اند.

Dell Chromebook 11 3180
1. Dell Chromebook 11 3180

بهترین لپ‌تاپ مبتدی برای کودکان

CPU: Intel Celeron N3060  
 گرافیک: Integrated (320MHz)
 رم: 2 گیگابایت – 4 گیگابایت 
 صفحه نمایش: 11.6-inch HDF (1,366 x 768) non-touch – HD (1,280 x 720) touch 
 هارد: 16GB – 32GB eMMC
 فریم مقاوم
 قیمت خیلی خوب
 صفحه نمایشی با وضوح کم
 گرافیک ضعیف

این کروم بوک مبتدی از شرکت Dell از جنبه‌های مختلف بهترین لپ‌تاپی است که می‌توانید برای کودکتان تهیه کنید. شاید فریم 11 اینچی این لپ‌تاپ از نظر شما کوچک باشد اما مسلماً برای کودکان مناسب است. این لپ‌تاپ ابزارهایی برای کلاس درس دارد مثل یک چراغ فعالیت که کودکان به جای بلند کردن دست سر کلاس می‌توانند از آن استفاده کنند. بعلاوه طراحی و مهر و موم قطعات مختلف آن با در نظر گرفتن رفتارهای کودکان طراحی شده، صفحه کلید آن در برابر مایعات مقاومت بیشتری دارد و اطراف آن ضربه گیر قرار دارد. قیمت فوق العاده‌ی این لپ‌تاپ هم قابل توجه است. بعلاوه نظارت والدین بر سیستم عامل کروم و محافظت از آن در برابر بدافزار آسانتر است.

 Lenovo IdeaPad 120S

2. Lenovo IdeaPad 120S

بهترین لپ‌تاپ ویندوزی برای نوجوانان

CPU: Intel Celeron N3350  
 گرافیک: Intel HD Graphics 500
 رم: 2 گیگابایت 
 صفحه نمایش: Screen: 11.6-inch HD (1,366 x 768) 
 هارد: 64GB eMMC
 قیمت فوق العاده
 فضای ذخیره زیاد
 صفحه نمایشی با وضوح کم
 مقاومت خیلی زیادی در برابر ضربه ندارد

اگر بیشتر به ویندوز 10 عادت دارید یا کودکتان این سیستم عامل را می‌پسندد، لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad 120S بهترین گزینه برای فرزند شماست – بخصوص با توجه به قیمت بسیار مناسب آن. مقاومت متوسطی در برابر ضربه و افتادن دارد و حتی دارای یک پورت USB-C است. همچنین از ویژگی‌های خوب این لپ‌تاپ این است که هیچ نوع Bloatware روی آن نصب نشده تا باعث پرت شدن حواس کودک شما شود. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده این لپ‌تاپ را به والدین بخصوص آنهایی که سیستم عامل ویندوز 10 را ترجیح می‌دهند، توصیه می‌کنیم.

Acer Chromebook Spin 11
3. Acer Chromebook Spin 11

مناسب برای کار و بازی

CPU: Intel Celeron N3350   
 گرافیک: Intel HD Graphics 500
 صفحه نمایش: 11.6-inch HDF (1,366 x 768) touch 
 هارد: 32GB eMMC
 قیمت خوب
 بادوام
 صفحه نمایش تیره

اگر فرزند شما به تازگی شروع به نوشتن مطالب مختلف برای کلاس درس کرده و قصد تهیه لپ‌تاپی را دارید که با اولین ضربه نشکند، Acer Chromebook Spin 11 را به شما توصیه می‌کنیم. این لپ‌تاپ مشخصات و قطعات خوبی دارد، صفحه کلید آن فوق العاده راحت است و در عین حال 2 در 1 است. یعنی فرزند شما بعد از انجام تکالیفش می‌تواند از آن برای بازی‌های اندرویدی استفاده کند. صفحه نمایش این لپ‌تاپ کمی تیره و تار است و عملکرد فوق العاده‌ای ندارد اما ارزان قیمت و بادوام است و تا مدت‌ها برای فرزندتان کار می‌کند.

Acer Chromebook 15
4. Acer Chromebook 15

بسیار مناسب برای نوجوانان

CPU: Intel Pentium N4200  
 گرافیک: Intel HD Graphics 505
 رم: 4 گیگابایت 
 صفحه نمایش: 15.6-inch FHD (1,920 x 1,080) IPS 32GB 
 هارد: 32GB
 قیمت فوق العاده
 ابعاد و وزن زیاد

وقتی سن فرزند شما 2 رقمی می‌شود ممکن است نیاز به لپ‌تاپ قوی‌تری داشته باشد که به او در انجام پروژه‌های بزرگتر کمک کند. جدیدترین کروم بوک 15 اینچی Acer از نظر طراحی و امکانات برای انجام چنین پروژه‌هایی مناسب است و امکاناتی مثل صفحه نمایش HD، پورت USB 3.0 پرسرعت و یک وب کم HDR دارد. اما این لپ‌تاپ به دلیل ابعاد بزرگتر و نداشتن ویژگی‌های ضد ضربه برای نوجوانان مناسب‌تر است. بعلاوه علیرغم قیمت بسیار خوب، طراحی و کارایی مناسبی دارد.

 Asus Transformer Mini T102HA


5. Asus Transformer Mini T102HA

تبلت با ظاهری مبدل

CPU: Intel Atom x5  
 گرافیک: Intel HD Graphics
 رم: 2 گیگابایت – 4 گیگابایت 
 صفحه نمایش: 10.1-inch HD (1,280 x 800) LED 
 هارد: 64GB (up to 192GB with micro SD)
 امکانات زیاد
 فرم فاکتورهای مختلف
 کمی ضعیف

اگر فرزندتان از شما تبلت می‌خواهد اما می‌خواهید با کامپیوترهای سنتی هم آشنا شود، Asus Transformer Mini گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود بخصوص با توجه به قیمت آن. این لپ‌تاپ قدرت خوب و پورت‌های مختلفی دارد؛ بعلاوه دارای حسگر اثرانگشت، قلم لمسی و کاور صفحه کلید است. علاوه بر این عمر باتری آن 11 ساعت است که فوق العاده زیاد است. اگر فرزند شما آنقدر به تبلت عادت دارد که کار با یک لپ‌تاپ سنتی برای او سخت است، این لپ‌تاپ بهترین انتخاب برای شماست بخصوص با توجه به قیمت مناسبی که دارد.

• این محصول در زمان نوشتن این مقاله در امریکا و انگلیس موجود است. برای خواننده‌های استرالیاتی لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad 120S را توصیه می‌کنیم.

 MacBook Air

6. MacBook Air

مناسب به عنوان اولین لپ‌تاپ دوره‌ی دبیرستان (یا بعد از آن)

CPU: Intel Core i5 – i7  
 گرافیک: Intel HD Graphics 6000
 رم: 8 گیگابایت 
 صفحه نمایش: 13.3-inch WXGA+ (1,440 x 900) LED 
 هارد: 128GB – 512GB SSD
 ارزان‌ترین مدل MacBook
 هنوز هم جزء بهترین گزینه‌هاست
 صفحه نمایشی با وضوح کم
 جدیدترین قطعات را ندارد

هر چند MacBook Air 2015 جدیدترین مدل از این سری نیست اما باز هم یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کودکان محسوب می‌شود – برخلاف مدل 2018. می‌دانیم که خیلی از والدین امکان پرداخت هزینه‌های بالا برای تهیه یک لپ‌تاپ را ندارند اما می‌توان MacBook Air 2015 را با تخفیف‌هایی خریداری کرد – در واقع این لپ‌تاپ ارزانترین لپ‌تاپ اپل است. بعلاوه، دوام باتری آن بسیار خوب است، کار با سیستم عامل آن ساده و ظریف و سبک است. Macها به دلیل دوام بیشتر نسبت به لپ‌تاپ‌های ویندوزی شناخته شده هستند – و این یکی سالها برای فرزندتان دوام خواهد داشت.

 

منبع : techradar

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.